Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΤΡΙΤΟ ΤΕΛΙΚΟ UΝΙΜΑΤΙΟΝ

Σε αυτό το, τρίτο και πιο ολοκληρωμένο, βίντεο ο Αργύρης αναγνωρίζει, επιτέλους, την μούσα του στην κούκλα-χορεύτρια της Φούλης, αφού της βάλει το κεφάλι στην θέση του. Που; Φυσικά, στα σκουπίδια!
Με την προσθήκη και αυτού του βίντεο-animation δείχνει να μορφοποιείται κάτι σαν σειρά animation με κεντρίκό χαρακτήρα τον Αργύρη, τον σκουπιδιάρη που έχει έναν σκουπιδοτενεκέ όλο εκπλήξεις.
Μακάρι να συναντηθεί η Ηρα και ο Γιάννης με την Ελένη για να συμπληρώσει, η πρώτη, και να  ξεκινήσει, ο δεύτερος, το δικό του επεισόδιο. Που ξέρεις, αν έχουμε 5 επεισόδια μπορεί να τα πουλήσουμε και να ξεπεράσουμε την "κρίση" (ή την κριτική σας αφού το δείτε πιο κάτω).
Θα ακολουθήσει σε λίγες μέρες και η τελική αποτίμηση του εργαστηρίου.
Καλή συνέχεια σε όλους


Τρίτη 13 Απριλίου 2010

Τρίτη 13-4-'10

Σήμερα τρίτη και μετά από πολύ καιρό, πήγα στο εργαστήριο, για ν'αναπληρώσω λίγο από το χρόνο που έχω χάσει λόγω απουσιών. Έκανα την απόπειρα που ανάρτησα πιο κάτω. Ο Σπύρος μου θύμισε λίγα πράγματα για το Stop Motion Pro στην αρχή, αλλά δούλεψα μόνη μου (εκτός από λίγη ώρα στο τέλος, που με βοήθησε με τις παύσεις στην κίνηση, από το editor του Stop Motion Pro). Ομολογώ ότι κουράστηκα λίγο: σε τρεις ώρες τράβηξα 179 frames και έκανα περίπου 30 δευτερόλεπτα κίνησης. Νομίζω ότι για ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα στοπ μόσιον 30", χρειάζονται πολύ περισσότερες ώρες... Θέλω να πω ότι, για να υπάρξει ακριβής ακολουθία κινήσεων, παράλληλων κινήσεων (κεφάλι, χέρια, πόδια, δάχτυλα, η γωνία του σώματος), ομαλή εναλλαγή και σταθερή ροή και στη φιγούρα και στα πλάνα και στα φώτα, πρέπει κανείς να έχει - σίγουρα - μία κούκλα με το σωστό βάρος στα σωστά σημεία (για να μην του γέρνει και του σπάει τα νεύρα, κοινώς όχι μια ημιτελή κούκλα σαν τη δική μου!) και υπομονή. Όλα αυτά αφορούν τις λήψεις, γιατί εκ των υστέρων στο πρόγραμμα, μπορείς βέβαια να κάνεις διορθώσεις στα καρέ, όπως και κάναμε, αλλά αυτό δε φτάνει. Η όλη διαδικασία μπορεί από ένα σημείο και μετά, να φανεί κάπως στατική ή μηχανική, σ'αυτόν που την κάνει, αλλά κάθε φορά που πατάμε το play και βλέπουμε συνολικά τί έχει γίνει μέχρι εκείνη τη στιγμή, ξαναδημιουργείται ο ενθουσιασμός για να συνεχίζουμε. 'Ντάξει, βέβαια, όσο και να συνεχίζουμε και πάλι το τελικό αποτέλεσμα θα είναι πολύ λίγο, αλλά κάθε αρχή και δύσκολη. Η αλήθεια είναι ότι είχα μία "ιστορία" στο μυαλό μου, δουλεύοντας τις κινήσεις της κούκλας μου. Αν η κεντρική ιδέα, γίνεται αντιληπτή από το θεατή, είμαι ευχαριστημένη. :)

ΑΣΚΗΣΗ_13-4-2010